Återblick

Hade som jag tidigare skrivit på denna blogg, sluttenta i engelska idag. Vaknade snortidigt, tittade på klockan 5.25, men då hade jag redan legat och vridit och vänt på mej en bra stund!! Gick upp 06.20 som vanligt för en liten morgonpromenad med Sofia. Kommer att sakna våra morgonpromenader när vi slutar skolan... Tentan gick väl så där. Jag vet att jag har klarat två delar av fyra i alla fall, och det får jag vara glad över. Idag satt jag även h e l a tiden ut (08.45-12.00), jag har aldrig suttit så länge på en tenta i hela mitt liv! Tentan var uppdelad i fyra delar och den första var jag klar med kl. 10.25!!! Alltså hade jag lite drygt en och en halv timma på mej för resten. Sista delen påbörjade jag 11.45... Så den biten kan jag ju säga med en gång att jag är körd på.

Efter tentan bar det av till Cineteket där vi skulle få se Linda E:s "dokumentär" om vår Sverigeresa!! Den gav oss många hjärtliga skratt. Måste ju oxå säga att vi hade det j*vligt kul på denna resa, och jag funderar starkt på att göra om den... Och Linda höll vad hon lovade innan resan - jag skulle inte behöva prata in i kameran. Tack Linda!! Linda och Catha hade fixat till väldigt god sallad och sedan lite efterrätt, vilket var mycket uppskattat.

Jag, Sara och Ida har även hunnit med att träna på gymmet idag! Men idag var det riktigt segt. Det kändes som om jag inte varit på gymmet på ett år, men det är en vecka sedan... Vem hade anat att kondition och styrka försvinner så fort ur kroppen. Tror jag får ta mej till gymmet på fredag igen så jag inte tappar ännu mer muskelstyrka i kroppen. Jag är ju helt övertygad om att mina starka och biffiga muskler är på väg fram. Eller, kanske inte.

Nu är det dax för fotbollslandskamp: Turkiet-Sverige. Det känns skönt att fotbollssäsongen börjar komma igång så småningom. Kan knappt väntat tills Allsvenskan drar igång igen!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer saknar våra promenader jag med. Gissa vem som vaknade 6.20 i morse....

2008-02-07 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback