Alzheimersen kommer krypandes allt närmare

Det känns som om jag tappat all engelska-kunskaper jag någonsin har haft... Kan detta bero på tentan imorgon?? Jag brukar i och för sig känna så här inför varje tenta jag har. Att jag har glömt allt som jag kan tänkas ha haft i min hjärna tidigare. Men det visar sig väl imorgon om jag har fått Alzheimers vad gäller engelska, eller inte.

Men visst sägs det vara bra att vara nervös innan man ska prestera något? Vare sig det gäller en idrottsutövning, en föreställning, ett föredrag, en redovisning, eller tenta i skolan... Jag tror på det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: becca

tjipp ohoy! Ja du det var ett sjuhelsikes prov=) men du vill inte veta hur mkt vitlök jag luktar i munnen, men jag ska andas på dig sen när ni kommer..haha! ses snart!

2008-02-06 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback