Alla hjärtans dag present

Att få Alla hjärtans dag present är inte alla förunnat. I alla fall inte om man är singel. En del har kanske tur och får nån liten present från sin secret admire, men jag har tydligen ingen!! Inte hänger jag läpp för det. Jag har inte tid med nåt sånt, i alla fall inte så här i slutspurten av skolan. Har ju som alla vid det här laget säkert vet, tre tentor nästa vecka. Jag pluggar och står i för fullt. Var på skolan idag där jag, Ida, Sara, Martina - numer även kallad Marty i gänget, Emma, Beccs och Tjorven pluggade lite inför Världententan. Det hela gick till som så att jag ställer en massa bra och en del något mer oväsentliga frågor om allt vi lärt oss om världen, så svarar de andra!! Jag tycker faktiskt vi är ganska duktiga. Vi får ju inte glömma av att vi faktiskt även har tenta i Organisation och Ledarskap nästa vecka. Men den tredje tentan kanske någon som inte går i TK 11 funderar över? Vi har två tentor om Världen, en muntlig och en skriftlig. Så så ligger det till!

Helgen går till att plugga. Vad hade ni trott? Imorgon kommer Ljungbyflickorna hem till mig för lite mer tentaplugg. Det ska bli riktigt kul...

Förutom tre tentor nästa vecka har jag nåt "möte" med Bo, Tonnie och Ida som har nåt med att göra med att vi sitter i ledningsgruppen, har inte riktigt fattat vad det är för "möte" men det löser sig. Ska på anställningsintervju på Hasse & Tagemuseet på tisdag. Ska heja fram Ida och IK Pandora till vinst både tisdag och fredag. Sara!! Vi får inte glömma fixa t-shirtarna nu! Jag har textilpennor i alla fall. Ska oxå leta fram min stora fina vita T-shirt som min kära syster köpte åt mig inför Tjejmilen förra året.

hjärta
Visst fick jag en liten Alla Hjärtans Dag present till slut.
Tack! Jag älskar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback