Tre nya sköna poäng

Blåvitt vann kampen mot Gnaget med 2-0 och det blev ytterligare tre sköna poäng till Blåvitt. Det verkar som om Blåvitt kör varannan match, varannan oavgjord, varannan seger!! Men så länge de inte förlorar så...

Vad jag däremot har missat är varför Black Army inte dök upp på matchen. Jag fick reda på det strax innan avspark, att det närmsta AIK-klack var en banderoll som var uppsatt där klacken skulle stått. Det var nån form av bojkott av matchen mot Blåvitt, men om det var av klubben eller av supportrarna har jag inte riktigt fått kläm på. Där ser man vilken stor fotbollssupporter jag är!!!

Kul var det att kommentatorerna faktiskt berömde Kim för sina insatser i målet, jag tycker mest det varit kritik... Idag lät det till och med nåt i stil med - Vilken flygande starta han har fått Kim Christensen i Blåvitts mål så här i början av allsvenskan!! Tidigare har det mest varit gnäll på att han är för dålig luften och att Blåvitt kommer att förlora många matcher på grund av honom. But, what the heck! Vi supporters gillar Kim och det är det viktigaste.

Nästa kamp blir nu mot Ljungskile borta på fredag, på Starke Arvids Arena. Men allvarligt... Vad är det för namn på en fotbollsarena!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback