Träningsmusik

Är den någon därute som kanske kan bistå mej med lite bra träningsmusik?!. Jag ska ju springa Tjejmilen här lite senare i år, och behöver nu lite härlig träningsmusik! Självklart har jag ju redan bra och härlig musik att löpträna till, men skulle nu vilja ha lite nya influenser som får min löpträning att bli kul. Jag och många andra som löptränar vet att upptempo låtar är att "rekommendera"!!

Några favoriter redan nu är:
Scooter, här finns det många, många låtar att välja mellan
Darude - Sandstorm
Survivor - Eye of the tiger

Naturligtvis har jag fler favoriter, men det här är i alla fall några av mina favoriter som jag kommer på så här en lördagkväll framför TV:n, med en film i bakgrunden, där George Clooney medverkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback