Satan

Ibland blir jag bara så upprörd. Jag hade laddat inför kvällens Göteborgs-derbyt mellan GAIS och Blåvitt. Jag laddade upp sr.se och webbradion där, när den efter många om och men till slut väljer att starta, så kommer det inget ljud!!! Naturligtvis funkar webbradion i Hammarby-matchen... Till mina klena tröst så funkar bara webbradion på två av fyra matcher... Jag försöker då få igång Aftonbladet Zoom, men det tar en evig tid. För att få till webbradion måste jag stänga ner hela sr.se-sajten. Till slut får jag till webbradion, men då har naturligtvis hela Aftonbladet Zoom hängt sig!!! Och naturligtvis måste sr.se börja buffra mitt i matchen. I pausen när jag skulle stänga ner ett fönster på datorn så försvinner allt på hela skrivbordet!! Och då menar jag allt! Jag kan dock fortfarande höra webbradion. Det var ju bara att till att stänga ner hela datorn och börja om från början. Vilket, som vanligt tog en jädra tid. Till slut fick jag ordning på allt och kunde lyssna klart på matchen.

Nu var det ingen höjdarmatch måste jag säga, och grabbarna i Blåvitt ska nog vara mycket nöjda med 0-0 ikväll. En klen tröst i sammanhanget är att Blåvitt fortfarande är obesegrade i Allsvenskan. Matchsviten ser ut som följande med: oavgjort, vinst, oavgjort, vinst och oavgjort. Jag gissar att det blir seger mot AIK på måndag då!!

Nu till nåt mer positivt! Jag ska jobba några timmar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback