Ingen träningsvärk

Igår körde jag mitt tredje löppass inför årets "Tjejmilen", enligt programmet skulle jag köra 32 minuter, och det gjorde jag oxå. Det känns skönt att jag faktiskt orkar jogga hela tiden, även om det inte alltid går sådär jättefort. Just nu så är inte fokus på hur långt jag kommer, utan att jag faktiskt orkar jogga hela tiden. Det är som jag sa till min syster igår: "Det är den 31 augusti som gäller!" Vad som dock förvånar mej lite är att jag just nu, fortfarande tidigt på morgonen, inte har någon träningsvärk. Men det är klart, dagen är inte över än... Fast det är klart, igår stretchade jag lite efter träningspasset, detta kan kanske bidra något.

Vädret verkar bli bra idag, så vem vet, det blir kanske nån liten cykeltur senare idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback