Hård dag på jobbet

Idag var det riktigt lugnt på jobbet! Så vad har jag gjort då denna lugna fredag? Jo jag har svarat i telefon, det har faktiskt ringt några stycken idag, satt upp nya broschyrer som kommit, plockat ner broschyrer från vinden, ringt efter broschyrer, diskat, stått i restaurangkassan, sålt lite varor från "gårdsbutiken", hängt upp tvätt, prismärkt och plockat upp varor i "gårdsbutken". Så även om det har varit få gäster på plats så finns det ju alltid saker att göra...

Men det var riktigt skönt att jobba lite, för efter att ha gått hemma några dar så blir jag lätt lite rastlös, och orkar inte riktigt ta för mej nåt, men nu har jag fått nya friska krafter!!

Sen vill jag bara säga att jag är inte det minsta avundsjuk på Ida som åker till Spanien imorgon... Eller på Sara som är i London just nu... Inte det minsta. = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback