Grattis HV71

Det tar emot att säga det men, Grattis HV71 till SM-guldet i hockey -08!! Jag har då smyghållit litegrann på Linköping, sen "mitt" lag - Frölunda Indians åkte ut redan i kvarten. Om det var nåt lag som skulle kunna ställa till det för suveräna HV71 så hoppades jag på Linköping!! Men, men, grattis HV71...

Blev inringd på lite jobb idag med, men den stora anstormingen som vi väntade på kom av sig.. Men det ger ju trots allt lite extra pengar på kontot, vilket alltid uppskattas!!

Funderar nu på om jag ska orka gå till COOP och handla lite...

Kommentarer
Postat av: Sofia

GUUUUULLLDDD till HV och i em ska vi fira i staden.... Så gott!!! Jag kan dock undra varför alla gamla avdankade HV spelar är i stan vill de oxå ta del av guldet tro? Ha det bra kram

2008-04-20 @ 13:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback