Det är ordning på Jenny... Ibland...

Har varit riktigt "redig" nu i ett par dagar. Har gått igenom mina garderober och min byrå och slängt/skänkt bort kläder. Har packat ner kläder som jag garanterat inte kommer att använda under våren och sommaren. Jag har fixat så att min inneboende under sommaren har nånstans att förvara sina kläder... Jag har varit på tippen och slängt en massa skräp, som t.ex. min gamla VHS plus en jädra massa VHS-band, dammsugaren som gick sönder förra veckan, massa tidningar, kartonger, konserver, glas, hårdplast, och en massa annat  onödigt som jag samlat på mej...

Dax för mig att snart krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagens alla bravader...


Kommentarer
Postat av: syrran

Ja det é ordning på dej det märker jag ju, men du måste få en spark i baken först... *hehe*
Grattis till ytterligare ett jobb, när börjar du jobba i Kivik då? Ha det gött!

2008-04-08 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback