Bara 1-1

Mer än så blev det inte igår i matchen mellan HBK och Blåvitt. Men det är klart, spelar man inte bättre än vad man gjorde igår så blir inte resultatet bättre än så... Det enda positiva är att Blåvitt fortfarande är obesegrade i serien. Blåvitts målskytt: Thomas Olsson. Fast jag måste ändå säga att jag är lite stolt över våra Änglar som kämpade och slet matchen igenom, vi får inte heller glömma att p.g.a. skador så fick Blåvitt plocka ner två mittfältare som ytterbackar. Nu undrar iofs jag hur man som tränare tänker när man inte har med någon försvarare alls på bänken... Fast det är klart, har man så duktiga spelare som Blåvitt har så klarar de att spela på flera platser i laget...

Det går inte sådär jättebra för HV71 i finalspelet just nu. Först blev det förlust borta mot Linköping med 6-4 och så åkte de på stryk igår hemma i Kinnarps Arena med 2-1, men det är ju några matcher kvar... De spelar ju först till 4 vinster. Eller bäst av 7 som det så fint heter.

Ska snart iväg till Simrishamn, VisitÖsterlen, Kiviks Taxi och Eva Thuressons Allé anordnar en visningsresa där de tre aktörerna ska berätta om vad Österlen har att erbjuda ur konferenssynpunkt och varför man ska förlägga sin nästa konferens på Österlen!!

Imorgon, lördag och söndag ska jag jobba! Då blir det på Vägstationen i Brösarp. Ska bli kul att få jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback