Sovmorgon...

Ja ni läste rätt. Jenny har idag haft sovmorgon. Jag hade lyxen att klara av att sova ända fram till ca 9.15, och det är länge för att vara Jenny Karlsson, som i vanliga fall inte kan sova längre än till max 7.00 när hon är ledig... Så i mina ögon hade ju halva dagen redan gått när jag vaknade och kände mig lite smått stressad inför alla måsten jag hade idag. Trots detta valde jag att inte gå upp ändå på en stund, utan jag låg kvar i sängen och kollade lite på TV... När jag väl pallrade mej upp så gick jag till Bo Ohlsson och ICA för att inhandla ett par saker. Väl hemma igen så satte jag mej och försökte plita ner förfrågningar på LIA-plats. Paniken börjar smyga sig på mej så smått. Fick till slut iväg tre små mejl varav ett kom tillbaka då adressen inte fanns... Konstigt. Jag hade ju kollat upp adressen innan. Får väl ringa företaget på måndag... Kom oxå på att jag har tenta i marknadsföring om lite drygt en vecka och måste ta tag i det... Ännu lite mer panik... Examensarbetet, behöver jag säga ordet?? Utöver dessa måsten så har jag ju ett hem att sköta, plus att jag försöker hitta tid till att träna. Hur i h*lvete ska jag få det här att gå ihop. Jag får nog ta och krypa till sängs och ligga och klura en stund hur jag ska få ihop det hela. Jag brukar få bra idéer när jag ligger i sängen och av någon anledning inte kan sova...

Måsten att ta tag i imorgon:

* plocka i ordning tvätten som hängt framme länge nog nu
* diska, innan diskberget blir alltför högt...
* släng skräp, så slipper jag hör mamma gny nästa helg om att jag fortfarande har en massa kartonger och dyl som ligger och skräpar
* dammsug
* gärna en omgång med moppen oxå
* marknadsföring
* examensarbete
* steka upp köttet jag köpte tidigare idag, vill ju inte att det ska bli dåligt...
* plocka i ordning i allmänhet

Sen har jag tänkt att åka till Ystad och kolla när Ida spelar match imorgon!!! Så det är bäst att jag går och knyter mej nu, så jag hinner med allt jag måste imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback