Sammanfattning

Jag träffade mitt livs kärlek i Kalmar och vi ska gifta oss i slottskyrkan, synd bara att inte han vet om det själv bara...

Jag tappade rösten i Stockholm och åkte sedan på världens förkylning, som jag med glädje delade med mej av. Kanske dock inte till allas belåtenhet...

Vi hade skitkul längst bak i bussen med vår sångtävling! Enväldig domare var Ida. Tycker bara det är synd att vissa fuskade och hittade på egna låtar...

Men, var fanns alla renar?

Lixom: björnarna, lokatterna, örnarna och falkarna, älgarna och vargarna???

Vart var Foppa i Ö-vik när jag var där?

Vart var systrarna Kallur när jag var i Falun? - Fick dock svaret igår eftermiddag, då jag såg Susanna Kallur på TV:n när hon tävlade i Berlin, så hon är förlåten.

Det blev några härliga morgonpromenader runt om i Sverige.

Fick en ny hobby... Att samla på kylskåpsmagneter som symboliserar olika ställen jag varit på!!

Synd bara att det var en massa gnäll på slutet...

Men som sagt, det har varit en skitkul resa som jag aldrig kommer att glömma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback