Så mycket jag planerat...

... att göra i helgen som inte blivit av. Som vanligt. Jag börjar bli ganska trött på mej själv nu. Men jag har i alla fall pluggat marknadsföring. Och hängt undan tvätten!!! Och tränat!! Igår så var jag så hurtig att jag först begav mig ut på en liten joggingtur på 40 min för att sedan direkt bege mig till gymmet där jag körde ett pass. Därför känner jag mig lite stel i mina lår, både fram och baksida. Men jag tror faktiskt till och med att jag har lyckats med bedriften att sträcka baksidan av vänstra låret. Nu är väl det kanske inte så oväntat, därför att när jag opererade mitt främre korsband i vänster knä den 3 december 2004 så tog farbror doktorn en ganska stor bit av en muskel i baksidan av låret, för att sedan göra ett nytt korsband av. Man kan enkelt säga att de gjorde ett "hål" i muskeln. Men det fantastiska i kråksången är att muskeln kan växa tillbaka igen, och det tar ungefär två år. Alltså har jag en muskel som fortfarande är under återuppbyggnad, för även om jag nu har en hel muskel så är den ju långt ifrån fulltränad. Så vad jag med denna långa utläggning vill komma fram till att jag har en försvagad muskel som säger ifrån ganska snabbt då den blir lite ansträngd. Men ju mer jag tränar desto starkare blir den ju... Idag har jag faktiskt varit ute på en 60 minuters promenad. Vilket var otroligt skönt då jag suttit med näsan i marknadsföringsboken hela helgen, förutom igår kväll när det var tänkt att jag skulle se på Sing a long hos Ida och Sara. Nu var det dock så illa att deras digitalbox inte ville fungera som den ska... Så vi kunde inte se så mycket av Sing a long. Men det finns ju något som heter repriser... Och tur är väl det.

Ska nu se klart på Mord I Sinnet innan det är dax att nana kudden...

image23
Får väl erkänna att jag skulle inte tveka att släppa in denna man om han ringde på dörren...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Visst skulle man släppa in den mannen om han ringde på dörren.
;)
hälsningar T

2007-09-25 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback