Åka kollektivt

Sitter på jobbet och väntar på att bussen ska gå. Jag slutade 15.00 och närmsta buss avgår 16.55. Det är så fantastiskt att åka buss till och från Brösarp. Inte vill jag ringa en massa kompisar heller för att kolla om de kan hämta mej, framför allt om jag knappt ringer människan i vanliga fall, då känns det lite fel att ringa om skjuts.

Jag har då jobbat idag, på Turistbyrån i Brösarp. Min arbetstid var 11-15 och på denna tid hade jag 451 passeringar enligt mätaren, dela detta med två så får du fram hur många som varit inne på Turistbyrån/En smak av Österlens lilla buti. Av dessa har jag kanske aktivt hjälpt 2-3 stycken. Tycker nog det är ganska bra betalt...

Mor och far har varit hos mej i Skåne i helgen. Mor ville till Äpplemarknaden, och far ville till SM i Motocross på Svampabanan. Jag ville helst plugga. Eller ville och ville, känner väl mer pressen att jag är så illa tvungen då jag har tenta i Marknadsföring i morgon!!!! *panik* Alla trettiosju kapitlen har vi!!! Borde kanske passa på att plugga lite nu innan bussen går, men just nu vet jag inte riktigt vad det är jag ska läsa på... Får inget riktigt grepp om det hela. Men detta är ett normalt stadie för Jenny... I morgon när jag sätter mej vid skolbänken med tentan så kommer panikkänslan på riktigt. Jag kan INGENTING!!!! Så här är det varje gång, och varje gång när jag med smärta i bröstet får tillbaka tentan och är toksäker på att jag har kuggat så har jag fått ett riktigt bra resultat... Men den dagen jag inte är nervös och har panik så kommer jag väl antagligen inte klara tentan heller...

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback