Pa plats!!!

Har inte glomt av att blogga. Har dock inte haft tillgang till nagot internet. Sitter just nu pa kontoret... Lovar att blogga mer nar jag fatt igang mitt internet hemma i lagenheten.

Vad ska jag saga om Egypten och Hurghada?
Kaotiskt ar det forsta jag tanker pa... Bilisterna kor som darar, det tutas och kors precis hela tiden!!! Har nere kan de i alla fall anvanda tutan!
Varmt, langa dagar (som jag redan visste)m spannande, mycket att ta in. Gatorna har inga namn... I alla fall inte de mindre gatorna bakom "huvudgatorna", sa har snackar vi verkligen "where the streets have no names". Har inte fatt ont i magen an. Vantar fortfarande pa att jag ska fa det... Dricker dock  vatten som en flodhast, hela dagarna, men jag lovar att jag svettas ut allting. Dricker nastan inga cola alls!! Vem hade trott det? Vissa dar hinner jag knappt ata, men vad gor val det?

Hinner inte skriva mer nu, vantar pa att fa ga och ata. Bloggar mer nar jag fatt tillgang till internet hemma i lagenheten. Da ska jag oxa lagga ut lite bilder fran Egypten! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback