Hittelön!!

Mitt skärp, som gör att jag kan ha mina, något för stora i midjan, jeans är borta!! Det försvann spårlöst från en lägenhet på andra våningen på Fabriksgatan 10B i Tomelilla i söndags förra veckan!! Någon som sett skärpet? Är min kära syster yster säker på att hon inte har två likadana skärp hemma i Trollhättan... Då jag för tillfället inget skärp har så måste jag ha på mej "finbyxor" i skolan. Och alla som känner mej sedan några år tillbaka vet att jag INTE trivs i sådana, framför allt inte till vardags. Visst kan jag ju gå till Boan och köpa ett nytt billigt skärp, men jag har andra saker att lägga de pengarna på!

Sofia, om du läser det här innan du åker i morgon söndag, glöm inte mobiltelefon till mig... Jag lägger väl en brasklapp på facebook med så du inte missar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback