Guldpytten är serverad!!

YEEEES!!!! Blåvitt lyckades vinna det efterlängtade guldet i fotbollsallsvenskan igår! Och vart var lilla Jenny då? Jo hon satt på ett hotell och hade hotellservice. Livet är bra surt ibland. Kom tillbaka till kontoret och en av mina kollegor säger helt allvarligt till mej: Kalmar tog guldet... Min reaktion var: Va??. Han sa sen: Nej, jag bara skojade... Jag vill inte veta utropade jag, jag väntar ju på sms av min syster som ska meddela mig huruvida blåvitt har vunnit. Jag kollar då samtidigt min mobil och ser att min kära syster har meddelat mej att guldet är hemma i Göteborg igen. Alltså har det serverats Pyttipanna på Kamratgården igår kväll..

Mitt internet som jag har betalat för i min lägenhet, verkar ju fungera en gång var 7:e dag... Ja ja. Jag betalar bara 130:- spänn för det så...

Har fått höra att de är väldigt nöjda med mej här på plats, och de vill att jag hoppar av mina studier och fortsätter här på plats. Jag får väl kolla med Tonnie och se vad hon säger... *ler*

Dax att käka upp min lunch här på del Mar innan jag fortsätter med mina självstudier, kl 16 har jag fått på mej uniformen igen och är ute på lite hotellsvervice igen.

Är ledig imorgon, och då ska jag tillbringa min dagen nere på beachen och även i Röda Havet.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback