Det närmar sig...

Min resa till Egypten närmar sig med stormsteg!! Kanske lite fortare än vad jag fattar. Det slog mej förut att det faktiskt är nu på fredag jag åker... Jag har ju som sagt var inte ens fått resfeber än... Har i alla fall äntligen hittat ett par pumps och ett par vita gymnastikskor. Kan ju dock meddela att jag tröttnade på att kolla på skor efter den första skoaffären... Shoppa är inte min starka sida kan jag ju då berätta, och då framför allt inte skor. Har inte börjat packa än heller för den delen, har dock börjat skriva en lista på vad jag kan tänkas behöva ha med mej ner!!! Det ska bli spännande att se vad jag glömmer, för nåt kommer jag att glömma det är jag helt övertygad om... På torsdag blir det ett studiebesök i Köpenhamn med klassen, vi ska först guida lite själva, sen blir det lunch och besök på Wonderful Copenhagen och Öresundskonsortiet, innan jag ska tillbaka till Malmö för att hitta till Solresor där jag ska hämta min gula vackra uniform!!!

Nää, får fortsätta kolla på min lista och se om det är nåt jag glömt skriva upp...


P.S. Tack Sara, Sofia och även Martina där på slutet för smakråd och hjälp, vid min ångestfyllda skoshopping D.S.


Kommentarer
Postat av: sara

de va så lite så!

2007-10-21 @ 16:30:02
Postat av: sara

de va så lite så!

2007-10-21 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback