Varmt!!

Idag är det väldigt varmt här i Tomelilla igen. Den här dagen är ganska lugn ur praktiksynpunkt: Dagens uppdrag bestod i att sätta upp affischer om Invigningen av Linnéleden den 2 juni. Har till och med haft en leasingbil till mitt förfogande. Tyvärr så kom jag inte fram till entrén av Tosselilla, det enda stället som jag egentligen behövde en bil till. Det var stora stängda järngrindar där.. Men jag ska ju ändå dit i morgon och jobba så jag tar med mej ett par affischer dit då. Snart ska jag iväg till Liljegrens Vandrarhem och kolla in hur det ser ut där...

Har varit duktig idag med med en morgonpromenad med Becca, sedan var det dags för en välbehövlig dusch innan jag traskade bort till Becca för att käka lunch. Det blev färskpotatis (nypotatis säger man visst här nere), gräddfil, gräslök och stekt kycklingfilé. Mycket gott kan jag säga. Efter den mycket goda lunchen var det dags att ta sig till kommunhuset för att hämta den lilla leasingbilen och åka runt och sätta upp affischerna.

Jag och Sara ska käka tacos ikväll och jag har lovat att maten är klar när hon dyker upp hos mej kl 19 så nu får jag väl försöka hålla det oxå...

Dagens glädjeämne är att jag har lyckats gå ner 3.2 kg sen jag vägde mej sist och det är ett litet tag sen jag vågade stå på vågen. Kan det vara så att mina morgonpromenader har givit lite resultat?

Ska käka lite glass nu innan jag ska bege mej till Liljegrens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback