Vägstationen Brösarp, dag 2

Då har man överlevt dag 2 på praktiken då. Idag har jag varit ett par timmar ute på vägstationen. Där så plockade jag i ordning lite broschyrer, försökte hjälpa några turister och försökte beställa broschyrer från Rikantikvarieämbetet. Det var lättare sagt än gjort. Jenny ska göra ett nytt försök i morgon.

Tillbaka i Tomelilla var jag med på ett möte typ APT. Det gav inte mej nåt speciellt, men varför skulle det göra det. två dagar inpå praktiken, men det är ändå kul att få delta. Har även varit ute och kollat på stora hotellet, hasse&tage museet och golfhotellet här i tomelilla idag. Passade även på att åka till skolan i leasingbilen för att skriva ut lite papper.

Nästa lördag (26 augusti) ska jag stå på Tosselilla hela dagen och dela ut broschyrer. Det ska bli kul och det är oxå kul att de litar på mej redan. *haha*

Här kommer sista kapitlet om min mobil:
Fick avin där det stod att jag hade ett paket att hämta ut på postens utlämningsställe. Jag rusar dit så fort jag bara kunde. Efter Cityakuten måste jag ju tillägga. Väl framme på ICA Kvantum här i Tomelilla så passade jag på att handla lite kvällsmat. Ställde mej i den rekordlånga kön för att hämta ut min mobil. Vilket jättepaket dom hade lagt min mobil i. Väl hemma igen så sliter jag upp lådan, och upptäcker att mobilen ligger i en annan låda. Jag hade minsann inte lagt min mobil i en låda. Då upptäcker jag att jag fått en helt sprillans NY mobil. En svart k750i, istället för min gamla silvriga. Och jag behöver inte betala något heller. Jag antar bara att min mobil inte gick att laga. *haha*

Nu ska Jenny kolla på TV resten av kvällen. Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine står på programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback