Träning inför tjejmilen

Träningen inför tjejmilen går långsamt framåt. Idag var jag ute och joggade, om man kan kalla det tempot jag höll för joggning, i hela 48 min i sträck. Det är bra för att vara Jenny i alla fall. Jag är mycket nöjd med min bedrift. Det tror jag Sara är oxå. Sara är nämligen min PT/mentor inför Tjejmilen, så gör jag inte som hon säger så kan jag räkna med straff. Och Jenny tycker inte om straff... Igår var jag på gymmet och fredags gjorde jag ett försök till simning. Orkade 300 m, sen gav jag upp. Kändes som om jag inte riktigt fick med mej vänsterknät när jag simmade, och då ger jag upp...

Var hos Claudia i går kväll, hon hade ett litet partaj för att fira att hon nu lagligt får handla alkohol på systemet här i Sverige. Sen att hon har kunnat handla alkohol ändå hör inte hit. Det var trevligt, framför allt slapp jag ju sitta alldeles ensam och kolla på Eurovision som det nästan blev. Ja Eurovision ja, Serbien vinner med, en som de flesta experter har sagt, en sångerska som är alldeles för ful för att lyckas i Eurovision. Våra svenska stoltheter The Ark kom på en 18:e plats, så nu måste vi kvala nästa år. Jag kommer nog att bojkotta hela skiten nästa år!!

I morgon börjar LIA:n och jag ser verkligen fram emot att tillbringa 11 veckor på Vägstationen Brösarp (turistbyrå).

Blev bestämt att Anna, en av mina allra bästa vänner kommer och hälsar på mej här nere på Österlen i sommar. Hon tar med sig sina små änglar, Erik och Lovisa oxå. Vi ska bl.a. till Tosselilla, äntligen får jag leva ut min barnslighet!! Sen kommer en annan av mina bästa vänner Theres ner oxå i sommar. Och jag ska hem till Thn oxå, plus att vi ska jobba med examensarbetet och Sverigeresan i sommar. Hur ska jag hinna med allt? Och jag som är så tankspridd nu för tiden...

Det var väl allt jag hade att rapportera för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback