Tosselilla

Har varit på Tosselilla och "delat ut" broschyrer under barnens dagar. Fast dela ut kanske var att ta i... Känns nästan som om jag tvingat på dom... Det är inte så där jättemånga som har tagit broschyrer kan jag säga. Men å andra sidan så skiter väl folket där i broschyrer från Österlen, de är där för att deras kids ska ha kul... Jobbar mkt hellre på TUR-mässan och "lockar" in folk än står på  Tosselilla under barnens dagar. Det var riktigt sega 5 timmar igår och 2 1/2 timmar idag. Sen regnade det som fasiken idag med vilket inte gjorde det hela roligare. Framför allt inte när jag skulle cykla hem... *haha* Är i alla fall riktigt trött nu och skulle helst av allt vilja gå och lägga mej och sova... Men det är väl kanske lite tidigt för det!

Är ledig i morgon och hade tänkt att åka in till Ystad för att kolla om det finns några byxor i min storlek, men det brukar det ju inte göra så jag har inte allt för stora förhoppningar på det...

Har upptäckt en gammal favorit. Bon Jovi. Så nu spelas det Bon Jovi för fullt här. Ber om ursäkt kära grannar. Eller kanske inte till alla. Det finns några av er som kan väsnas... Ni vet vilka ni är.

Nää nu ska jag sätta mej i fåtöljen och käka chips med dip, dricka lite cola och vänta in klockan tills den blir 21.00. Då åker TV3 på och "Oceans 11"..

Ha det bäst nu alla... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback