Sköna maj välkommen till vår by igen...

Visade Stina runt lite i Trollhättan igår, det var kul att få visa upp vår vackra stad, som grädde på moset så var det fallpåsläpp oxå. Efter det så for jag iväg några mil söderut, närmare bestämt till Göteborg för att kolla in den allsvenska matchen Blåvitt-Halmstad. Lyckades få en p-plats på Shell Ullevi och det är inte alltid så lätt kan jag meddela... Letade upp biljettkassan på Ullevi och den låg inte så där jättesynligt om man säger så. Som tur är så visste jag på ett ungefär vart den befinner sig. Efter att ha fått tag i biljetter så var det dags att möta upp syrran på Drottningtorget. Eftersom vi båda var hungriga så var det bara att hitta nånstans att äta...

Matchen då? En riktig jävla skitmatch kan jag lugnt påstå. Det märktes att Niklas Alexandersson var borta!! Det blev trots allt 1-1 till slut inför fjuttiga 8 000 åskåadare. På en arena som tar drygt 40 000!!

Nu är jag tillbax i Skåne i min lilla lägenhet och jag kan bara säga Home Sweet Home. Egentligen borde jag försöka plugga lite men hur spännande är det med alla bra tv-program nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback