Sista maj!

Så var ännu en månad snart över då! Tänk vad fort tiden går egentligen. Har idag jobbat själv hela dagen, och jag får betalt för det. najs!!! Livet flyter på här i Tomelilla. Tyvärr är pengarna i princip redan slut. Men jag är icke förvånad.

Nästa helg kommer mina föräldrar ev ner hit, eller rättare sagt de kommer hit. När min kära far säger att dom kanske åker ner så betyder det till 99,9% att dom kommer att komma ner. Det ska bli kul. Nu ska jag verkligen visa dom sidor av Österlen som dom inte sett. Min kära mor ska äntligen få komma till Kivik, och backarna i Brösarp. Har hon tur så tar vi en liten sväng förbi Stenshuvud oxå. Men det beror ju på vilket humör jag är på. Far han hänger bara med, han är bara nöjd att få komma ner till "ljuvliga Österlen"!!! Men visst är det ljuvligt här nere. Fast INTE när det åskar kan jag meddela. Då längtar jag hem till mor och far för att citera Markoolio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback