School's out for summer

Igår var sista dan på skolan inför lia:n och sista dan på skolan i tomelilla. Till hösten flyttar vi ju till Ystad. Fick lite lätt panik igår när datorn inte ville samarbeta. Och jag som inte sparat mitt engelska arbete på servern, som vi SKA göra. Det var nära att jag fick köpa mig ur den situationen. Det var ju sista dan att lämna in uppsatsen i engelska. Jag kämpade hela förmiddagen med min älskade lilla lap-top. Efter lunch behagade den starta upp igen. Och det var tur det för då skulle jag redovisa om York på engelskan. Hade ju förberett ett litet powerpoint-spel till. Jag tyckte väl att det gick sådär med redovisningen men Mark sa att det var bra, tror till och med han sa mycket bra. Där ser man... Kan det kanske ha berott på mitt lilla ess i rockärmen. Jag bjussade på After Eight!! Man får inte vara dum...

Tänkte jag skulle till skolan i dag med, bara för att skriva ut en kopia på engelskauppsatsen plus lite annat smått och gott. Tog med mej datorn, den fungerade ju  hemma igår kväll och i morses. Men icke när jag kom till skolan. Allt jag fick ut var abstracten och framsidan!!!! Gick hem igen, då regnade det. Jag och Sara bestämde att ingen av oss minsann skulle gå ut mer idag. Kom hem, kollade på tv en stund innan jag vågade mej på att starta datorn. Först hände ingenting, sen hände ingenting, men helt plötsligt behagade den att fungera som jag vill... Nu har den fungerat sedan dess.

Var ute och joggade förut. Måste ju träna inför Tjejmilen i augusti... Så håll tummarna för mej allihop att jag kommer att orka genomföra det. Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att slappa framför tv:n

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror din dator har seperationsånges feån skolan i Tomelilla.. DEn vill inte flytta till Ystad...

2007-05-10 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback