Något måste vara fel...

... jag har nämligen ingen träningsvärk.  Och jag som var ute och sprang, eller rättare sagt joggade i hela 48 min i sträck igår... Jag känner ingenting, inte någonstans på hela kroppen...

sitter just nu och pratar med telenor ang min "försvunna" mobil... får se om den nånsin kommer att komma tillbaka till mej... I miss my phone!!!

nu verkar det som om posten i bulltofta har lämnat ut min mobil till någon annan... vad fan är det här!!!!!!!!  så nu ska jag ringa posten och fråga vad det är frågan om...

pratade precis med posten. enligt dom så finns mobilen hos telenor... ska ringa telenor igen...

har nu pratat med telenor. Patrik som jag pratade med ska leta upp mitt paket och sedan se till att min lilla mobil skickas hem till mej.

Måste äta frukost nu innan jag dör!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback