Vad har jag gjort?

Jag har gått och anmält mej till Tjejmilen den 26 augusti! Eller om jag ska vara helt ärlig så har jag fixat resan och boendet. Anmälan till själva loppet är inte fixat än, men jag ska!! Vad har jag gett mig in på egentligen? Ibland undrar jag... Så nu är det bara att börja träna då! Var och simmade igår, joggade idag, så jag får ta det lite lugnt i morgon. Jag kan ju köra hårdträning med en gång. *hihi*

Vad har hänt sen sist? Inte så mycket faktiskt. LIA:n rullar på och jag trivs jättebra. Ska jobba själv i receptionen hela dagen i morgon. Han som jag jobbar med på fredagar är sjuk och det är ok med chefen att jag är själv. Men jag har ju jättebra pedagoger runtomkring som jag kan fråga om det är nåt. Och alla konstiga och besvärliga bokningar lämpar jag vidare på min handledare på måndag, så allt kommer att gå fin fint.

Oprah går numer kl 19.00 varje vardag. Tjoho!!! Det innebär ju att jag kan se på det varje dag nu. Om jag inte är hemma hos mamma och pappa förstås. För då är det pappa som bestämmer över fjärrkontrollen och jag blir genast som ett litet barn och vågar inte säga emot... Är jag hos syrran så är det oftast Vänner som går kl 19, men henne kan jag övertyga att Oprah är mycket bättre, och framför allt nya avsnitt som jag inte har sett...

Jag äter pulver som bara den... Den här veckan har jag käkat pulver till frukost, lunch och mellanmål, sen äter jag vanlig mat till middag. Men eftersom jag fortfarande tror att jag inte blir mätt på pulver så äter jag en banan till varje måltid. Har kommit på att banan är den enda frukt jag orkar tugga... Borde kanske äta lite äpple med, men det är så jobbigt att tugga!! Egentligen så är jag inte för att äta pulver, men just nu tycker jag att det är helt ok. Jag slipper t'änka på vad jag ska ha för lunch. Middagen är oftast ordnad, min kära mor sparar en portion mat till mej varje dag. Visst är hon snäll?!.

*slurp* Åhhh vad gott det är med iskall cola!! Jag kommer aldrig att sluta dricka denna ädla dryck. Det är ingen idé att ni försöker få mig att sluta heller. Jag har inte många laster... Så låt mej behålla den här.

Dax att vara lite social med mor och far!! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback