Vad är det för fel på mej?

Det är dagens fråga. Fast ni behöver inte svara för jag vill eg. inte veta... Sitter här och kämpar med engelska uppsatsen en lördagkväll! Vad är det för fel på mej? Men så går det när man inte tar tag i saker under normala tider, då får man sitta på lördagkvällen och skriva, men jag passar på medans jag har ångan uppe. Men oroa er inte, jag ska snart sluta för idag.

Kunde inte sova i morses, så jag gick upp och gick en liten morgonpromenad på 40 min, kl 06.30! Vad är det för fel på mej? Efter promenaden fixade jag frukost, jag äter förresten frukost som aldrig förr nu när jag är uppe och promenerar på morgonen, sedan blev det en liten film för att få tiden att gå lite, då hade jag minsann ingen lust att jobba med något som har med skolan att göra. Jag och Sara gick och gymmade på Nautilus, nu känner vi båda två att våra magrutor vill ut, men vi är inte redo än. Det är inte beachsäsong än!!! Efter en välbehövlig dusch, så gick jag bort mot Bo Ohlsson för att få undan några enkäter, men folk var inte så positivt inställda på att delta! Jag ska ta och mejla mitt gamla jobb och min kompis som är på ett ännu äldre jobb som jag haft, vet att jag skulle ha gjort det idag, men har inte hunnit.

Känner att jag är trött i mina ben idag efter gymmet, tror att joggningen från i torsdags fortfarande sitter i, och jag som ska ut i spåret i morgon igen...

Var i Malmö igår förresten med vår enkätundersökning, och jag önskar verkligen att jag hade samma drivkraft som Catha vad gäller att gå fram och fråga folk. Jag är tyvärr av den tråkiga sorten att jag har svårt att "störa" folk om de t.ex. sitter och äter eller läser. Vad är det för fel på mej? Men jag beundrar dig verkligen Catha!! Det gör jag verkligen. Hoppas att du inte tror att jag inte ville gå fram och fråga folk. Visst tyckte jag att det kanske var lite tidigt att göra undersökningen... Tror som sagt oxå att jag var lite trött på att gå fram till folk och få dom att delta efter helgens bravader i Göteborg!

Nu ska jag göra ett sista ryck med engelskauppsatsen, ligger ju lite efter i min planering, men det börjar lossna nu...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback