Sista veckan!

Då var man inne på sista veckan nu med LIA:n. Kom till Innovatum glad ihågen men upptäckte att ytterdörrarna fortfarande var spärrade. Inte bra. Som tur var kom Jerry samtidigt så han släppte in mig. Jag gick upp och hängde av mej jackan, ner igen för att spärra upp ytterdörrarna, nu kan jag ju lilla koden till kassaskåpet... Tänkte att jag får traska upp igen och se om någon sett Marie. När jag kommer upp så säger Pia att hon har Marie i telefon och att Marie ligger hemma i influensa. Så nu var jag utan handledare. Jag gick i alla fall ner igen för att hålla lite ordning på saker och ting i "repan". Efter att Pia loggat in mig på datorn så kom jag på att det kommer en prao idag, och jag hade absolut ingen aning vad vi skulle hitta på med henne. Men det är ett senare problem ansåg jag. 9.30 var det dax för lilla måndagsmötet. Det flöt på bra... Ner igen efter mötet för att vara telefonvakt! Börjar få kläm på allt där nere nu. Som tur var så hade några andra personalen lite jobb åt praoeleven.

Efter lunch så började telefonen ringa på allvar, det kändes lite stressigt ett tag, men jag ordnade upp det hela, det tar lite tid bara. Efter eftermiddagsfikat var det lite lugnare igen och jag hann jobba undan ett par saker som jag påbörjade. Fick förresten egen inlogg idag. Inte en dag för tidigt!!! Men det är så dax nu, men jag är glad för nu slipper jag be alla andra logga in åt mej så att jag kan sitta vid datorn och jobba. Jag satt alltså själv hela dagen i receptionen idag med.

Var en sväng på tippen idag och hivade lite skräp. Ska ta mej dit på onsdag igen tänkte jag och slänga lite mer. I morgon ska jag till sjukgymnasten på NÄL för en sista koll efter korsbandsoperationen. Den tiden har jag fått kämpa för, ska bli spännande och se vad dom säger, men allt känns bra i alla fall. Och det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback