När får jag vila?

Ja det undrar jag just nu. Har varit lite mycket nu ett tag. Då jag jobbade förra helgen på Korttids så innebar det att jag "jobbade" 12 dar i sträck. LIA 5 dagar plus jobba helg 2 dagar plus LIA 5 dagar. Sen åkte jag och syrran till Ullared igår. Uppgång 3.30, allt för att vara där en liten stund innan de öppnade. Och så fick jag hoppa in och jobba i dag med, uppgång 06.00. Jag kan säga att jag var riktigt TRÖTT i morses... Som tur var så jobbade jag bara 7-13 men ändå. Det känns nu att jag inte har fått sova ut på länge. Och med sova ut menar morgonpigga Jenny fram till 8 tiden i alla fall.

Vad köpte jag i Ullared då? Inte så mycket faktiskt då jag är en fattig student, men det är alltid kul att komma dit i alla fall. Köpte några toppar, ett par byxor!!! Nåt att ha på sig hemma i alla fall, trosor och strumpor. Sen köpte jag bl.a. fotopärmar, överstrykningspennor, hygienartiklar.

Bara två veckor kvar på praktiken nu. Sen är det dags för skolan igen. *pust* Har redan börjat läsa lite inför Norden-tentan. Nu blir det ju skriftlig tenta...

Är alldeles för trött för att orka skriva mer nu...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback