gnäll, gnäll, gnäll...

... det är det enda som är i skolan just nu. Börjar bli lite tjatigt att höra samma gnäll. Jag är trots allt nöjd med utbildningen, även om det faktiskt finns saker som även jag saknar... Apropå häftena som alla gnäller på så är det trots allt bra bakgrundsinformation att ha, även om en del faktiskt är lite gammalt. Ja ja nu ska inte jag bli värsta gnällspiken oxå.

Var uppe igår morses och i morses med på en liten morgonpromenad med Sofia. I morses missade vi Sara med en minut ungefär, måste få skylla på tåget, så hon den stackarn fick ta en promenad själv, men hon hann ifatt hos på slutet i alla fall.

Igår var jag, Sofia och Sara hemma hos Ida och käkade tonfisksallad och tillhörande efterrätt - chokladpudding med vispgrädde. Det var gott, och vilket team vi är!! Men hur fan kan Sverige förlora mot Nord Irland i fotboll. Pinsamt!!!!!!

Idag hade vi turism på f.m. och där pratade vi om Öresundsregionen bl.a. det kom ju upp en del annat. Det kan inte vara roligt att vara lärare hos oss just nu. Har gjort klart en marknadsundersökning som jag, Catha och Nina ska genomföra i Malmö i morgon. Fick mejl förresten av vår kontaktperson uppe i Hagfors om att han kan fixa boende och bil till oss där uppe bara vi fixar transport till och från Karlstad. Hur underbart är inte det på en skala!!

Har tvättid nu på em och jag borde gå hem och byta maskin! Fick låna Idas bil förut så att jag kunde åka hem och börja tvätta i alla fall. Tack Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback