Börjar få kläm på det hela.

... och konstigt vore väl annars, har suttit själv i receptionen hela veckan och kommer att göra det i morgon med. Det har gått rätt bra faktiskt fast idag hade jag ett par samtal som jag inte kunde klara av med en gång, men efter att ha frågat lite så löste jag dom bekymren med. Det tar lite tid ibland bara... I morgon är det koncernmöte och då får jag baske mej klara mej själv. Så i morgon får det gå som det går! Men jag är inte speciellt orolig.

Idag var jag ute och promenerade i det fantastiska vårvädret i en och en halv timma, sedan var jag och simmade. Fast där blev det bara 500 meter. Men bättre än inget.

Är verkligen jättetrött, vaknade nån gång runt 5-tiden i morses och kunde inte somna om... Ska se klart på greys anatomy i alla fall.


Dagens bild:
Ek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om du kommer läsa det här innan måndag.
Men jag har i stort sett fixat en LIA till dig inför sommaren om du vill :)

Sitter här på "jobb" (japp, idag får jag betalt och är inte en gratisarbetande slav)

2007-03-16 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback