Träning och nya löpgrejer...

Tänk att solen tittar fram igen. Började nästan tvivla på att jag skulle få se den mer i sommar...

Har varit och köpt ett par nya "korta" löpartajts inför tjejmilen, men nu tvekar jag på om jag ska behålla dom. Eg vill jag ha ett par jättekorta (som typ bara täcker skinkorna) tajts. Jag vill ju ha en snygg solbränna inför Tjejmilen!!!!! *ha ha* Jag får väl kolla med min stylist syrran sen ikväll om jag ska behålla dom eller inte. Passade även på att köpa en ny löparklocka till syrran, hon har ju lyckats med konststycket att tappa sin gamla klocka i marken så att den gick sönder. Lillsyrran måste ju ha en löparklocka så att hon vet hur FORT hon springer sina löparrundor.

Mammsen ringde precis och frågade om jag kan tänka mej att käka hamburgare till lunch/middag. Och det tackar jag inte nej till. Alltså måste jag nu byta kläder, stänga av TV:n, och datorn för att köra mej och mammsen till Överby (köpcentrum)

Jag och syrran tränade inför Tjejmilen igår förresten, jag fick med henne runt på 3 km:s slingan i "Sandhemsskogen" och vi orkade hela sträckan, jag vet ju att jag orkar, men nu fick jag även bevisat för syrran att även hon orkar. Hon var lite tveksam till det hela först men med rätt pushning så kom vi runt.

Jag tog en liten löprunda i morses med, lovade syrran att kolla hur lång tid min morgonpromenad-sträcka tar att jogga. Det tog 20 min så det är strax under 3 km!!! Så nu vet ju syrran min ännu en sträcka att springa...

See ya later folks!! Ha det jätteskönt ute i sommarvärmen nu. Men använd solskydd, man bränner sig så lätt!!!

Kommentarer
Postat av: becca

Har laddat upp med en massa skydd, det ska nog räcka och bli över =) hoppas du har det bra på din semester, för det ska jag ha på min=). Kramar

2007-06-21 @ 20:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback