Sommarvärme

Idag har det varit riktigt varmt på Österlen vill jag säga. Då är det synd att man sitter inne på en turistbyrå och jobbar. Tänk om man kan flytta ut turistbyrån varma dagar. Det vore kanske nåt!!

I morses var jag riktigt duktig, var och gymmade kl 7.30!! Bara överkroppen dock, då min tanke eg var att jogga ikväll, men jag orkar inte. Jag gör det i morgon f.m. istället. Är nämligen ledig!!

Testade en ny restaurang i Brösarp idag. En vegetarisk sådan och jag tyckte att det var riktigt gott faktiskt. Så dit kan jag tänka mej att gå nån mer gång.

Vad har mer hänt idag? Jo det var jätte jättevarmt när jag gick tillbaka till turistbyrån efter lunchen, och jag blev riktigt svettig efter den lilla promenaden på typ 7 min. Vi snackar som i Barcelona när vi var uppe på Parc Güell. *hihi* Jag har varit själv på turistbyrån nu på eftermiddagen. Därav min ledighet i morgon... Jag har beställt en jädra massa broschyrer...

Måste plocka i ordning lite för mina föräldrar kommer ju ner i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback