X-tra jobb och tacobuffé!!!!!

Japp!! Var på gymmet snortidigt imorses, redan kl 7.30, kom hem som en ny människa. Eller kanske inte... Ser att min handledare på praktiken har ringt. Ringer upp och det blir bestämt att jag ska jobba extra idag. Det var bara att kliva in i duschen och sedan gå till kommunhuset där leasingbilen väntade. Väntade mej en anstormning, men icke då. Jo det har ju varit folk inne hela dagen i princip, men dom har liksom skött sej själva. Lunch var inte att tänka på att hinna fixa med hemifrån. Alltså blev det mat återigen från En smak av Österlen, och vilken mat sen...

Körde tillbaka bilen och kom in i ett närapå becksvart garage, jag är som jag nämnt tidigare en aning mörkrädd. Min hjärna började redan snurra: tänk om det är någon härinne som kommer att våldta mej... Men jag klarade mej.

Ut i regnet och bort till Stora Hotellet där tacobuffé tillsammans med Sara, Becca och Lee väntade. Och jädrar vad vi åt. Men har jag betalat så har jag!! Hahaha. Det var riktigt kul att träffa Lee igen, de andra två träffar jag ju flera gånger i veckan...

Ska se klart PussyCat Dolls nu. Undrar vem som vinner finalen... Det får vi snart veta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lee

De va kul att träffa dig med ;) vem vann!!!

Postat av: Jenny

Asia vann finalen.

2007-07-25 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback