oj,oj,oj...

... det här hade jag nog inte räknat med. Att jag skulle orka mej runt 10 km joggandes (hela vägen), ok då, enligt Funbeat så är sträckan "bara" 9,6 km, men om jag hade börjat jogga direkt istället för att ha uppvärmningspromenad som jag brukar så hade jag garanterat joggat 10 km. Men det är skitsamma. Jag tog mej runt. I slutet gick det inte fort framåt kan jag lova, det brukar det väl iofs inte göra när jag är ute och joggar, men nu gick det om möjligt ännu långsammare. Tiden jag tog mej runt på var 86 min. När jag gick i 9:an och vi var tvingade att springa 10 km (Lyrmilen) så gjorde jag det på 55 min... På Slätthults motionsspår, där det är lite halvkuperat. Fast det är klart, det är inga dåliga backar här på Österlen heller... Uppförsbacke och kraftig motvind är inte Jennys favorit...  Men nu snackar vi 14 år, säkert 30 kg mer att bära på och 3 knäoperationer senare... Haha vilka odds. Fast för 14 år sen så var jag nyopererad efter en blindtarmsinflammation 3-4 veckor tidigare. Så då hade jag väl en jädra bra kondis kan jag tänka mej. Men nu vet jag i alla fall att jag kommer att orka mej runt Tjejmilen, även om det inte kommer att gå fort.

Dax att få nåt i magen, måste ju fylla på förrådet efter min bravad idag.

I morrn blir det Bornholm, jag kommer naturligtvis att rapportera därifrån.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback