Får finfrämmat imorgon!!

Herregud!! Måste genast ta och städa och diska här nu. Syrran frågade precis på msn om hon och Christian kan komma och sova en natt hos mej, i morgon till på söndag, bara för han ska hämta en mc i Ystad. Det kunde jag ju inte säga nej till. Men så fick jag en liten lätt släng av städpanik nu bara för det. Jag brukar få det när det vankas besök på Fabriksgatan i Tomelilla...

Vad har hänt sen sist då? Eftersom jag har minne "guldfisk" så kommer jag ju inte ens ihåg när jag bloggade sist!! Men det har inte hänt så mycket här på sista tiden. Jobbade måndag, tisdag. Ledig onsdag, gjorde inte så vidare värst mycket. Kollade en Beckfilm - Skarpt läge. Ledig torsdag, började dagen med en Beckfilm - Flickan i Jordkällaren. Jag säger bara Gunvald Larsson.... Åkte till Malmö en sväng på dagen för att prata Examensarbete med Catha och Nina, vi fick  till ett par bra idéer faktiskt... Sen hem igen och bara slappa framför TV:n hela kvällen. Idag har jag haft affischutdelning på schemat, det är faktiskt rätt kul, det blir ett avbrott i alla fall från turistbyrån!

Näää nu har jag ju inte tid att sitta här. Jag måste ju städa och diska!!! Och blåsa upp en luftmadrass (dubbel)!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback