Det regnar i Tomelilla idag.

Idag har det verkligen hällregnat hela dagen!!! Det var med stor vånda som jag tog på mej regnstället och gummistövlarna för att plaska iväg till ICA för att köpa ett vadderat kuvert. Skulle nämligen skicka en skiva till syrran och det vågar jag inte ha i vanligt kuvert... Jag var närapå blöt innanför regnkläderna när jag kom hem. Snacka om att det regnar bra. Men läste iofs nu att det är vattenkaos här i Skåne!! 

Har känt mej lite nere hela dagen. Detta beror på att en 8-årig kille trillade i djupa bassängen på Välabadet igår och drunknade. Trots att man gjorde hjärt- lungräddning och att räddningspersonal var där efter max 5 min efter SOS-larmet så gick hans liv inte att rädda. Jag känner absolut inte killen eller hans familj, men det är alltid jobbigt att höra att någon ung går bort.

Har varit úte och joggat nu ikväll med Sara. Efter dagens träningsrunda känns Tjejmilen närapå omöjlig att genomföra. Mitt mål är att ta mej runt springades eller kanske mer joggandes. Inte att ta mej runt under timman som många verkar tro. Herregud. Jag är absolut inte i den form jag en gång varit i. Skulle vilja påstå att jag inte ens är i närheten!!

Dax att avsluta här för idag. Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback