Bokat biljetter till Bornholm

Är ledig och har i princip inte gjort ett skit på snart 3 dagar. Det kan ju i och för sig vara skönt. Men det är absolut inget man har tid med egentligen om man går på Tomelilla Turismutbildning. Under sommarpraktiken nu så ska man jobba med Sverigeresan som vi åker på i september, Examensarbetet och helst oxå hitta ny LIA-plats. Jag är verkligen helt lost vad gäller LIA (praktik) i november-december förslag mottages gärna. Ev. pris till den som kommer med det vinnand förslaget. *ler*

Var på skolan igår för att lämna in mina papper om CSN, jag vill ju ha mina pengar. Herregud! Jag höll inte på att hitta upp till Maggie och Tonnie. Jag fick för mig att trappen var på ett helt annat ställe än där den faktiskt var. Höll nästan på att gå vilse i den nya skolan. Fick ännu en gång bevisat att mitt lokalsinne kanske inte är det bästa. *haha*

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, mer än att ha suttit framför datorn, jag som skulle jobba med Sverigeresan och Examensarbetet.... Jo jag har ju diskat och hängt undan tvätt samt städat lite i allmänhet. Jag har även fixat en resa till Bornholm till mej, Sara och Becca på måndag. Vi har nämligen en gratisresa att hämta ut. Så på måndag är vi alla tre lediga och då fick jag den briljanta idén igår att vi kanske skulle åka till Bornholm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback