Seg dag!

Jaha! Då var det måndag igen. Och det är alltid lika kul att komma till skolan efter man har träffat typ halva klassen jättefull... Eller kanske inte. Man får ju i alla fall reda på vad man har gjort. Det är ju så att man, el åtminstone jag, ofta har glömt, antingen frivilligt el ofrivilligt vad jag har gjort på fyllan. Men sen så råkar ju alltid kompisarna vara så snälla att dom talar om det för mig. Inte alltid till min stora glädje. Ibland vore det ju skönt om man inte hela tiden blev påmind om vad man har gjort. Fast å andra sidan är jag väl ganska snabb på att tala om för alla andra vad de har gjort på fyllan, så jag ska väl inte gnälla.

Förmiddagen i skolan var riktig seg då vi hade landskapsredovisningar hela lektionen. Och det är faktiskt lite synd om dom som är på slutet, för det är inte riktigt någon som orkar lyssna. Sen trodde jag att vi skulle ha redovisning på marknadsföringen med, angående marknadsundersökningarna vi gjorde förra veckan, men vår lärare beslöt sig för att vi bara skulle lämna in det istället. Nu fick vi ägna eftermiddagen åt att jobba med vårt examensarbete. Och vi lyckades i alla fall bli klara med handlingsplanen idag. Den ska för övrigt vara inne på onsdag så jag kan ju inte påstå att vi var ute i så jättegod tid. Vi har även bestämt hur vi ska jobba på TUR-mässan och efter lite gnäll så kom vi till slut överrens. Men det är väl så det är när det bara är brudar som ska komma överrens... Eller???

Nu måste jag ta tag i ett par tråkiga men nödvändiga saker: disk, städ, ta hand om tvätten, slänga skräp, ringa några tråkiga samtal. Och sist men inte minst, jag måste komma på vad jag ska äta... För er som inte vet det så lär ni upptäcka det snart, jag är matfixerad... Jag vill alltid veta vad jag ska äta och när och gärna med vem, ska jag laga eller inte...

Så jag måste säga bye for now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback