Redovisning och linedance!!

Vad har hänt idag?

Hhmm... Vi jobbade med examensarbetet idag på fm i skolan och vi kom väl en liten liten bit på vägen i alla fall. Vi har nu börjat spåna på marknadsundersöknings frågor som vi ska använda oss av. Tyvärr tappade jag intresset efter ett tag. Ber om ursäkt mina kära vänner i gruppen om jag var lite off där ett tag.

Eftermiddagen var ägnat åt redovisningar av våra landskap. Nu skulle det äntligen vara min tur att få gå fram och redovisa. Vi var bara 4 stycken som skulle redovisa, fast eg var det några fler, men visst är det konstigt att folk är sjuka eller måste vara lediga just när det är redovisningar på gång. Fast å andra sidan kan man ju ha oturen att vara sjuk... Jag var uppe sist och pratade och som vanligt när man har den turen eller oturen så känns det som om hälften av publiken inte lyssnar... Men jag kan förstå er, för det är lite segt att sitta och lyssna på 30 redovisningar... Hoppas bara att jag inte tröttade ut er totalt, och jag lovar ni kommer att få reda på mer om samerna på vår Sverigeresa!! Skulle det nu vara så att någon absolut måste veta något innan, så får ni fråga. Jag lovar att inte bli arg. *hihi*

Kom precis på att jag måste göra en mycket tråkig sak och det är att köra en liten rensning i handfatet i badrummet. Inte är det kul, men tyvärr nödvändigt, och jag tycker att det kan vara bra att få det gjort innan jag åker hem för att göra LIA i 6 veckor. Känns lite konstigt att lämna Tomelilla nu och alla klasskompisar. Men å andra sidan ska det bli skönt att få komma hem till civilisationen igen. Min kära syster är så vänlig nu oxå och har börjat uppdatera mig om vad som hänt ute i världen. *ler*

Efter skolan körde vi lite linedance och jag var glad att jag överlevde förra veckans dans, men nu var det dags att lära oss en ny. Och jag som har så bra koordinationsförmåga. Men det gick väl hyfsat ändå. Måste bara öva lite hemma nu under LIAN. Jag hoppas verkligen att det här är något som vi kommer att köra typ en gång i veckan hädanefter.

Usch och fy. Jag får väl ta hand om handfatet, disken och städet nu, för i morgon är det packa som gäller. Har ingen lust att städa då, måste dock slänga skräp i morgon, har ingen lust att gå ut mer idag.

Kram på er alla!

Kan meddela att kaustik soda fungerar väldigt bra att rensa upp lite i handfatet...

P.S. Tack Ida och Sara för den lilla presenten, ni vet verkligen vad jag behöver. Tack Catha för att du upptäckte min tokiga stavning här i texten. Nu är den ändrad. D.S.

See ya tomorrow girls.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det e klart att vi lyssnade din toka! Du e JÄTTEduktig på att berätta juh...

2007-01-31 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback