Man mår som man förtjänar...

Det skulle jag ha tänkt på igår!! Men jag hade kul så länge det varade. Jag hade egentligen tänkt att ta det lugnt igår och min tanke var först att gå ut nykter. Men den tanken slog jag bort efter ett tag och jag fick i mig både vodka, vin, tequila och cider. Och jag vet att man inte ska blanda... Men mitt motto är bl.a. allt eller inget och jag skulle ha hållt mig till inget igår. Pinsamt är ordet Jenny.

Just nu (11.45) mår jag väl ändå hyfsat, men jag har en kebabrulle i kylen som jag prompt skulle ha i natt, men jag kom på ganska snart att den skulle jag inte äta för då visste jag vad som skulle hända.. Nu hände det ändå utan att jag åt kebabrullen. Men frågan är nu när jag ska våga mig på den. Som det känns nu så vill jag inte äta på flera dar, men känner samtidigt att jag börjar bli lite hungrig.. Har iof en chokladkaka i köket, jag ska kanske ta ett par rutor där och se vad magen min säger. Men som sagt man mår som man förtjänar...

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och fundera på livet... Bye for now!!

Ja herregud vilken dag! Det var länge, länge, längesen jag var så här bakfull. Att jag aldrig lär mig. Men som jag sa till min kära kompis Anna så ska jag sluta dricka sprit. Svaret jag fick var: "Visst Jenny. Det ska jag komma ihåg nästa gång du vaknar upp skitbakfull..." Då svarade jag naturligtvis att det är starksprit jag syftar på. Ska hädanefter hålla mig till tjejdrycken cider.

Och jag som skulle gjort så mycket här hemma idag, som städa, diska, komma på vad jag ska prata om på engelska redovisningen som är någon gång under den här terminen och framför allt förbereda mig för min presentation jag har i turism i morgon eller på tisdag. Men vad har jag fått gjort? Jag har lagt min powerpoint-presentation på skolans server...  Nu får jag hoppas att jag kommer ihåg vad jag ska prata om för jag orkar inte läsa nu.

Ja just det. Kebabrullen som jag prompt skulle ha i natt var mycket god. Framför allt fetaosten. Jag älskar fetaost!! Nu får jag nog lägga mig lite i soffan igen och kolla på nån film. Det har varit en mycket ansträngande dag.

P.S. Tack Sara för att du kom och tittade förbi mig förut. That's what friends are for!! D.S.

Kommentarer
Postat av: Sara

De vet du Jenny!!

2007-01-29 @ 19:57:45
Postat av: Anonym

Det var faktiskt en j*vligt god fetaost!

2007-01-30 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback