Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Och hur fungerar det här nu då?? Förhoppningsvis kommer jag att lisat ut det så småningom...

Men varför har jag skaffat en blogg kan man ju undra. Och det gör faktiskt jag med! *hih* Men det verkar ju som om alla andra har blogg nu för tiden så varför inte även lilla jag.

Nu undrar någon kanske varför jag kallas för goalie här, och det är väldigt simpelt. Har spelat fotboll i många, många år, och har alltid stått i mål, och därmed goalie.

Det var väl allt för den här gången. Och som sagt jag ska nog klura ut hur man ändra bakgrund, lägger in bilder och sånt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej du!!!!
Du har faktiskt fel, alla har inte en blogg. Jag har inte någon tex, men nu när du har skaffat en så kanske jag ska ta och följa ditt exempel.

hoppas magen lugnar sig för dig, nu ska jag köra ner min man till sjön med båten. Han ska ut och fiska efter den största laxen som finns i Vänern. Kram på dig

2007-01-28 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback