Söndag kväll

Vad säger ni om gårdagens melodifestival. Inte var det nåt bra i alla fall, men måste säga att det var lite kul att läraren från Munkedal gick direkt till Globen, fast jag trodde nog inte det om jag ska vara helt ärlig. Fast jag visste faktiskt inte att Munkedal ligger utanför Trollhättan. De sa det på Nöjesnytt på SVT i torsdags. Eller att det ligger utanför Trollhättan stämmer väl, men jag vill ändå få det till att det ligger utanför Uddevalla. Men allt är väl relativt. Vill bara påpeka att jag naturligtvis röstade på Jessica Andersson (från Trollhättan) av den enkla anledningen att vi känner varandra. Eller kanske inte riktigt, vi har jobbat ihop ett par gånger för många år sen. Men som sagt allt är relativt.

Har inte gjort så mycket idag, sett mycket sport på TV. Patrik Järbyn VM-brons i störtlopp och Anja Pärson VM-guld i störtlopp. Sen har det varit en del skidskytte och annan sport - fotboll, friidrott, handboll och bandy bl.a.

Är fortfarande ganska förkyld, men jag vill att den ska försvinna. Helst till i morgon, men sån tur lär jag väl inte ha. I morgon är det åter dags att ta sig till LIA:n, får se hur den här veckan artar sig. Men jag ska i alla fall försöka mig på bokningssystemet.

Dax att bänka mig framför TV:n igen - Playa del Sol, En annan del av Köping och sen får jag se vad det blir resten av kvällen.

Kram på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback