Sjuk

Hallå hallå!

Är hemma från LIA:n idag. Är fortfarande rejält förkyld och det känns som om jag inte har blivit ett dugg bättre så nu ligger/sitter jag nerbäddad under ett varmt täcke i soffan hemma hos min syster. Vilken tur att man kan ha datorn i knät.

Sitter just nu och försöker hjälpa en kompis att starta blogg här, och jag vet att du kommer att klara det Anna!! Om jag har klarat av det här så gör du det garanterat oxå.

Annars då?
Funderar på vad jag ska ge min kompis Theres i 30-års present. Nån som har nåt bra förslag?!. Jag har inte en aning...

Vad ska jag göra när jag fyller 30? Jag vet i och för sig att vi är i Gbg och TUR-mässan, men vad ska jag hitta på med mina kompisar här hemma i stan.

Sen är det ju det här med sommar-LIA:n då. Har väl haft ett par funderingar på vad jag vill göra, men jag måste ta tag i det nu. Och vad ska jag då göra. Vill vara på en turistbyrå, och var inne på turistbyrån i Simrishamn, men så blev jag påmind av att det var väl där som Linda ville vara och de inte var positiva... Och då vill jag inte vara där. Tomelillas har jag gett upp efter att ha ringt flera gånger men inte fått nåt svar. Ska kanske kolla med Ystad i alla fall... Får fundera på det ett par dagar innan jag börjar söka LIA-plats.


Saknar alla mina goa klasskamrater nere i Skåne!!! Men vi ses "snart" igen. Kram på er allihop!

Nu ska jag försöka klura ut hur man lägger in bilder här...

Trollhätte kanalTrollhätte Kanal


Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej ush å fy! I Shamn ska du icke vara! (Om du inte vill tvätta bilar...) Pratade oxå med Ystad, de hade ngn från Båstad, fattade inte om det var på sommaren, fråga! Dom verkar bra! Men sen e det så där att jag kanske har ändrat mig om min sommarLia, då finns det en turistbyrå över... Let's talk 'bout it later. Krya på dig din galning! "Kalla nätter" e inte bra för dig ;)

2007-02-12 @ 17:26:01
Postat av: sofia

Surt att du är sjuk men krya på dig.. En bra 30 års present ballongfärd över Gränna kanske... (finns i stockholm oxå) själv fick jag en resväska av mina kompisar men jag hade ju en lång resa framför mig :) Ha det bra och krya på dig Kram

2007-02-12 @ 17:28:26
Postat av: Anonym

Tjena Jenny! Du måst käka Berocca om du e förkyld, suveränt medel från apoteket. Det finns ju alltid trevliga attiraljer på Coop.... och nej jag kommer aldrig att uppskatta industrifornlämningar!! Alltså, Berocca, whiskey, the, varma bad å så ska du se att du blir en ny människa/kram Catha

2007-02-13 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback