Nästan 600 personer...

...hade vi inne på Innovatum idag. Jag är helt slut!! Idag hade vi 225 barn/ungdomar bara från Uddevalla. Men visst är det kul ändå. Men som sagt, jobbigt. Det är fart, fläkt och väsen från 11 till 16. Tur att det bara är sportlov en vecka åt gången!

Har varit och tränat idag. Eller ja, tränat och tränat. Sprang 2 km på löpbandet, på 16.30, kanske inte det allra snabbaste, med tanke på att jag en gång i tiden sprang 3 km på typ 15 minuter ute i naturen. Men nu ska det bli bättring på den biten. Känner av min högra vad och min högra skinka oxå, detta på grund av den lilla löpningen i måndags!!

Orkar inte skriva mer nu. Så jag skriver mer en annan dag! Kram på er allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback