Melodifestivalen deltävling 2

Hej hopp!

Då har det gått en hel vecka på LIA:n då, och jag tycker att det känns bra. Börjar få lite kläm på vad som händer runt omkring receptionen. Veckan som kommer har jag tänkt att försöka mig på bokningssystemet lite lätt också, sen kan jag nog ta receptionen i besittning. *hihi* I torsdags kom det en massa varor till butiken och dessa varor fick jag prismärka och sedan sätta upp i butiken igår. Igår var jag även ute och slängde lite skräp, inte det roligaste kanske, men jag kan säga att det behövdes verkligen, och ibland är det skönt med lite "praktikant-jobb" det händer i alla fall något. Jag var även runt lite i lokalerna och fotade lite, det är alltid kul att ha lite "minnen" från praktikplatsen.

Apropå dagens rubrik... Ikväll håller jag på min "kompis" Jessica Andersson i melodifestivalen, vem vet jag kanske får en ny dans att lära mig... *hihi* Eller ja kompis och kompis. Vi har jobbat ihop i alla fall på "hemmet" här hemma i Trollhättan.

Annars då? Jo jag har blivit lite förkyld, klarar tydligen inte norrlandsluften här. Syrrans soffa är jätteskön att sova i, och jag trodde aldrig att jag skulle erkänna det, men jag gillar "Snygg-Eriks" nya singel, "I can't say I'm sorry"

Ha det nu så jättebra alla goa människor, nu ska jag käka lite ostbågar och dricka cola!!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback