Måndag igen!!

Idag var jag riktigt trött på LIA:n kan kanske bero på att jag har jobbat i helgen... Inte för att det var så många gäster, men ändå... Ska väl säga att det var tur att det inte var öppet idag! Ska försöka lägga mig i tid i kväll så att jag är pigg och fräsch i morgon när alla underbara skolbarn kommer!

Igår kväll så hade vi bara 2 gäster på Korttids och den ene av dom sitter mest i sin skinnfåtölj och slappar, den andra springer runt och irrar men gör inte en fluga förnär, så jag och Tina - eller kanske mest Tina - satte igång med storstäd, jag blev hur som helst trött bara jag såg henne!!! Men innan detta städ så var vi ute och åkte pulka en stund, sedan fixade jag till maten som var kyckling sweet chili med ris och sallad. Jag var ordentlig och fixade lite varm oboy och kvällsmackor oxå, var ju tvungen att göra nåt vettigt när Tina sprang omkring och städade...

Har gjort min första bokning helt själv idag, jag är helt klart nöjd... Jag fattar ju själva programmet, men sen gäller det ju att få ihop rätt program med rätt pedagog i rätt rum och på rätt dag och tid!! Men jag lyckades. Fick i och för sig ge mig för en bokning sent i eftermiddags, var lite osäker på pedagogen där... Ja ja, det är bättre att ge sig än att göra helt fel!! Och tro nu inte att det sänker mig. Oh nej då! Jag är så nöjd att jag klarar allt annat! Fick höra förut att han som jag jobbar med på fredagar tycker att det är jättebra när jag är med i receptionen för jag har koll på allt!! Det får en att växa lite!!

Hade tänkt att träna lite idag, men jag orkade helt enkelt inte. Inte bra Jenny!! I morgon pallrar jag mig dit! Ska kolla till bokrean lite först bara! Hittar väl kanske nån billig bok.

Måste erkänna att jag saknar alla klasskamrater, eller ja, nästan alla i alla fall! Ingen nämnd ingen glömd! Ska bli skönt att komma ner till Skåne igen, fast skolan kan jag väl klara mig utan... Jag har som jag säkert sagt tidigare tröttnat på att vara inneboende. Vill hem till min egen lilla lya. Om jag har någon kvar, vet ju inte hur mycket Sara och Ida har varit där!! *hihi*

Ha det gött alla som jag känner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback