Långsam uppkoppling...

... är det minsta man kan säga att det är här idag. Sitter hemma hos min mor och far, och dom har bara gammal uppkoppling via telenätet så just nu är det ingen som kan komma fram via telefonen här för jag ockupperar linjen. Men dom har internet i alla fall! Inte illa det. Idag var det inte så många kunder/gäster på Innovatum Science Center, som det heter officiellt sedan den 12 februari, vi hade bara en skolklass inbokad! Men nu hann vi ju rensa ur alla gamla pärmar som bara stod och skräpade under skrivbordet, vi körde en liten genomgång i butiken inför sportlovet nästa vecka! Sedan var det ju då tänkt att datorn skulle kopplas in, men nu fattades det en switch och han som skulle fixa det är lite lätt glömsk av sig... Men jag ska jobba på det i morgon. Apropå i morgon så ska jag få gå med en pedagog och se vår jättepopulära utställning/program "Klimatgreppet". Snacka om att ligga rätt i tiden. Den är så populär att den är helt fullbokad fram till sista dagen och vi får nu säga nej till klasser som vill vara med på den! Det är verkligen positivt. Sen får vi se vad det blir för små praktikant uppdrag som jag kan tänkas få. Känns mer och mer säkert bakom disken nu, det enda är när personer kommer in till oss och är helt fel ute och man ska guida dom rätt och jag vet knappt vad som finns runtomkring... Men som tur är så är jag ju inte själv. Nu ska jag faktiskt ta och plocka upp min egna lilla dator och lägga in lite bilder i den, som jag sedan kan lägga upp här... Kram på er allihop! P.S. Det är helt ok att ni hade fest hos mig Sara, bara jag inte har en vräkningslapp när jag kommer hem. I så fall så ockupperar jag mej hos dej... D.S.



Dagens bilder:



Innovatum
Innovatum Exteriör


Receptionen
Del av receptionsdisken inifrån

Lufttryck
Experiment med lufttryck

Löpsedel

Man kan göra egen löpsedel i mediaringen

Loket

Första loket som tillverkades på NOHAB (idag Innovatum)

Butiken
Butiken som jag har lite "ansvar" för

P.S2. Kom in på nätet med min dator och kunde därmed lägga upp några bilder från min LIA. Det kommer att läggas upp fler på goalie.pixbox.se D.S2.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill göra en egen löpsedel!

2007-02-16 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback